Het vaststellen van de winnaar, of zeg maar gerust ‘winnares’ want er deed niet één man mee, was een waar gevecht. Het hele uitzoeken wat, wie, hoe en waar, heeft me daadwerkelijk vier uur gekost! Waarom? Dat ga ik je vertellen.

Melden dat je meedoet

Het was zo simpel!

Het enige wat je hoefde te doen om kans te maken op het pakket was… ‘schrijf een reactie onder dit bericht’. That’s all.
En heel veel hebben dat gedaan, gelukkig.

Extra kans maken

Om EXTRA kans te maken KON je het volgende doen:

Ik had het nog uitgelegd aan de hand van wat voorbeelden. En ik vroeg erbij …

… om me te mailen.

“Ik heb gedeeld op Facebook. Groet Marietje”

Wie is Marietje? Enig idee hoeveel Marietje’s er op Facebook zitten? Like’t ze de ‘Waar is Mam-pagina’ zodat ik haar profiel kan vinden? Nee, geen Marietje gevonden. Hmm… sja, en nu?

Waarom ik dit zo nadrukkelijk uitleg

Mensen lezen niet. Het is er inmiddels zo ingeslopen dat wanneer het woordje ‘winactie’ of ‘winnen’ ergens opduikt, mensen meteen massaal gaan delen en vergeten verder te lezen. En dat is jammer. Echt! Voor jou, maar ook voor mij. Want hoe moet ik nu bepalen wie in aanmerking komen voor de prijs.

Ik moet er wel eens om lachen. Dan zie ik een bericht op Facebook voorbij komen met een fantastisch plaatje van een zonnig oord, wit strand, palmbomen, alles erop en eraan. En de tekst erboven luidt: “Wie zou een reis hier naartoe willen winnen?” En vervolgens wordt dit bericht duizenden keren gedeeld! Waarom?

Omdat men dénkt dat de reis te winnen is!

Maar dat staat er helemaal niet! De vraag is WIE WIL? Iedereen natuurlijk! En wees reëel, dergelijke prijzen worden écht niet verloot hoor. Ook die niet, die er wel een winactie van maken.

Maar afijn, terug naar hier. Waarom ik hier zoveel nadruk op leg,  terwijl het enige wat je wilt weten is: wie heeft dat complete pakket gewonnen?

Na afloop van de vorige winactie kreeg ik ook reacties als waarom wordt mijn naam niet vermeld in het filmpje van het loten. Nadat ik had gevraagd of ze aan de voorwaarden had voldaan ging ze deze pas lezen. Ze kwam er dus achter dat dit niet het geval was. Jammer, want ze had echt haar best gedaan.

Op zoek naar de winnaar

Dus… nu was het mijn taak om aan de hand van mijn eigen voorwaarden een winnares te kiezen. And boy… ik leek Sherlock Holmes wel. Het vergrootglas ontbrak nog net.

  • Dames die mij mailden dat ze graag kans maken. That’s it! Geen reactie onder het artikel, geen melding van delen, alleen dit!
  • Dames die mij mailden dat ze het bericht hadden gedeeld. Euh… waar ongeveer?
  • Dames die in de reactie onder het artikel aangaven waar ze het hadden gedeeld, maar niet mailden.
  • Dames die hun complete adres mailden…
  • Dames die gedeeld hadden op What’s app!?

Delen via What’s app!

Tenzij jij je telefoon in komt leveren bij mij en ik door je persoonlijke What’s app berichtjes mag scrollen, kan ik dit natuurlijk nooit controleren. Dat was ook de reden waarom ik deze functie niet noemde in bovenstaand lijstje…

Ik ben niet boos…

Ik vind het alleen zo jammer. Ik was zo blij en trots om zo’n leuk pakket weg te geven, iets van mezelf, helemaal zelf bedacht en gemaakt. Ik verheugde me er echt op.

 

 

Maar uiteindelijk is er toch een winnares gekomen en ik ben heel blij en trots dat ik haar deze prijs mag geven.

De winnares!

Gefeliciteerd!

Mail je me even?

Author: Helga Post

Moeder en vrouw van een prachtig gezin. Altijd op zoek naar een makkelijke manier om de onderneming, het huishouden, draaiende te houden.

Artikelen op Waar is Mam zijn geschreven in overeenstemming met mijn disclaimer

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie?

One thought on “De zoektocht naar de winnares van het complete opruim- en schoonmaak pakket

  1. Herkenbaar hoor, ik vraag meestal alleen maar om een reactie achter te laten en dan nóg gaat het fout. Kijk maar eens naar mijn post over de unboxing box, waarbij ik een persoonlijk notitieboekje mag verloten… willen verschillende deelnemers de hele box wel van mij inpikken… nou echt niet! Die is van mij!
    En ik heb deze week zelf die prachtige theeglazen ontvangen met de naam van mijn moeder die ik laatst bij jou gewonnen heb, zo mooi! Nu even leuk inpakken met thee en chocola erbij en dan mijn mams verwennen. Nogmaals hartelijk dank!

    Posted on 13 mei 2017 at 11:01